فروش دستگاه تصفیه هوا

قیمت دستگاه تصفیه هوا - فروش دستگاه تصفیه هوا

فروش دستگاه تصفیه هوا

فیلترهای الکتریک در دستگاه های تصفیه هوا از الیاف مصنوعی استفاده می کنند که برای جذب ذرات بارهای ساکن ایجاد می کنند. فیلترهای الکتریک در انواع مختلفی از جمله ساده ، چین دار ، یکبار مصرف یا قابل استفاده مجدد در دسترس هستند. نوع فیلتر مورد نیاز شما تعیین می کند که چند بار نیاز به تعویض فیلتر دارید. برخی مارک ها مانند دستگاه های تصفیه هوا ، فناوری HEPA را با فناوری فیلتر رسانه الکترواستاتیک خود ترکیب می کنند. ذرات معلق در هوا که به دستگاه تصفیه هوا وارد می شوند ، بار الکتریکی دریافت می کنند که به آنها کمک می کند تا پس از رسیدن فیلتر به راحتی به آن بچسبند. با ازدواج دو سیستم تصفیه منحصر به فرد ، وین طب یک پاک کننده هوا موثرتر ایجاد کرد.
ژنراتورهای یونی منفی یا دستگاه های تصفیه هوای یونی با استفاده از سیم یا سوزن های ریز ، باردار مولکول های گازی با بارهای منفی یا یون ایجاد می کنند که به ذرات معلق در هوا می چسبند و در فیلتر جمع می شوند. با این حال ، بسیاری از یون ها دوباره به هوا باز می گردند و به مبلمان و سایر سطوح خانه شما می چسبند و باعث ایجاد لکه روی آنها می شوند.
دستگاه های تصفیه هوای یونی فقط انواع خاصی از ذرات را از هوا پاک می کنند - آنها همیشه در برابر گازها ، مواد شیمیایی یا بوها موثر نیستند. نشان داده شده است که برخی از دستگاه های تصفیه هوای یونی همان ذرات کثیف موجود در خود را دوباره در گردش دارند و باعث می شوند اثر آنها در مقایسه با دستگاه های تصفیه هوای سنتی که از فیلتراسیون HEPA استفاده می کنند ، بسیار کم شود. ژنراتورهای ازن به جای استفاده از فیلترها برای به دام انداختن ذرات ، از جریان های الکتریکی فشار قوی استفاده می کنند که اکسیژن را به ازن تبدیل می کنند ، که به عنوان یک اکسیدان قوی عمل می کند و مولکول ها و میکروارگانیسم های موجود در هوا را تجزیه می کند.چندین آزمایش ثابت کرده است که ازن ژنراتور در از بین بردن مواد حساسیت زا در محیط داخلی بسیار موثر نیستند.
۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.