انواع دستگاه های تصفیه هوا برای کرونا

قیمت دستگاه تصفیه هوا - فروش دستگاه تصفیه هوا

انواع دستگاه های تصفیه هوا برای کرونا

پیدا کردن یک دستگاه تصفیه کننده هوا که به روش مورد نظر شما کار می کند ، با سبک زندگی شما مطابقت دارد ، در محدوده قیمت شما قرار می گیرد و شبیه یک رادیاتور قدیمی نیست ، می تواند چالش برانگیز باشد. در صورت شک و تردید ، بهتر است به مارک ها و محصولات آزمایش شده با نظرات کاربران عالی مراجعه کنید.
ما دستگاه های تصفیه هوای زیر را از نظر کارآیی (تعداد میکروب هایی که می گویند) ، ظرفیت (چقدر می توانند تمیز نگه دارند) ، ظاهر (از نظر زیبایی خوشایند است؟) و قیمت آنها ارزیابی کرده ایم. از طرفداران رومیزی گرفته تا دستگاه های پیشرفته ، در اینجا گزینه های ما برای بهترین دستگاه های تصفیه هوا در بازار موجود است.
این یکی از گران ترین دستگاه های تصفیه هوا در لیست است ، اما برای مبتلایان به آلرژی جدی ، ممکن است سرمایه گذاری ارزشمندی باشد. برخلاف اکثر دستگاه های تصفیه کننده دیگر که دارای فیلترهای هپا هستند که ذرات را از هوا جمع آوری می کنند در واقع آلاینده های هوای داخل ساختمان را حذف کرده و سپس آنها را از بین می برد.
این کار را با استفاده از یک سیستم فیلتراسیون دوگانه انجام می دهد: اول ، پیش فیلتر آلاینده های بزرگتری مانند شوره و گرده را جذب می کند. سپس ، نانو فیلتر با فرآیندی به نام اکسیداسیون فوتوالکتروشیمیایی هوا را تمیز می کند و ادعا می کند که آلاینده های موجود در هوا را که 1000 برابر کوچکتر از آنهایی هستند که تصفیه کننده هوا متوسط​می تواند از بین ببرد ، از بین می برد.
۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.