دستگاه تصفیه هوا چیست؟

قیمت دستگاه تصفیه هوا - فروش دستگاه تصفیه هوا

دستگاه تصفیه هوا چیست؟

چه در خانه و چه در محل کار: ما تا 90٪ از روز را در فضاهای بسته می گذرانیم. و این روند در حال افزایش است. خواه کار ، خواب ، خرید یا غذا خوردن - بیشتر فعالیت ها در خانه انجام می شود. به ندرت هوای تنفسی ما در این اتاق ها زیاد مورد توجه قرار نمی گیرد ، اگرچه در واقع آلودگی هوا به مراتب بیشتر از هوای بیرون است. تصفیه کننده های قدرتمند وین طب هوای شما را از هر آنچه آلوده می کند پاک می کند. هوای خود را به طور مطمئن و بی صدا تمیز کنید. شما می توانید تفاوت را احساس کنید: هنگامی که هوای تمیز تنفس می کنید و در دفتر ، خانه و همه مکان های مورد علاقه خود احساس خارق العاده می کنید. دستگاه های تصفیه هوای وین طب تصفیه هوا برای اتاق های شما را فراهم می کنند.
دستگاه تصفیه هوا ، هوای اتاق سالم را در طول سال تضمین می کند و نه تنها با فیلتر کردن کوچکترین ذرات از هوا ، هوای پاک را تضمین می کند بلکه رطوبت ایده آل هوا (با استفاده از تبخیر بهداشتی) را به طور همزمان فراهم می کند. این سیستم از یک رطوبت ساز و یک تمیز کننده هوا در یک دستگاه است.
یک سیستم فیلتر چند مرحله ای بسیار موثر ، آلودگی هایی مانند گرد و غبار ، ذرات معلق و جزئی) ، گرده ها و مواد آلرژی زا ، عوامل بیماری زا مانند باکتری ها و هاگ های کپک ، دود سیگار ، دود اگزوز و بوی بد محیط را از بین می برد هوا و همه اینها با انرژی بسیار کم و بی صدا به صورت زمزمه در حال اجرا هستند. در حالت خودکار ، به طور مداوم رطوبت هوا و کیفیت هوا را با استفاده از سنسورها کنترل می کند و عملکرد تمیز کردن و مرطوب سازی را به طور خودکار تنظیم می کند.
https://www.discogs.com/user/airpurifer44
۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.