لیست قیمت دستگاه تصفیه هوا

قیمت دستگاه تصفیه هوا - فروش دستگاه تصفیه هوا

لیست قیمت دستگاه تصفیه هوا

هرچه هوا از یک فیلتر HEPA بیشتر عبور کند ، هوا تمیزتر می شود. ظرفیت اتاق یک دستگاه تصفیه هوا HEPA تعیین خواهد کرد که آیا پاک کننده هوا می تواند نیازهای تصفیه هوا شما را برطرف کند یا خیر. مارک های برتر مانند دستگاه های تصفیه هوا وین طب تقریباً 6 ساعت در یک اتاق به طور متوسط ​​مبادله هوا انجام می دهند و به طور متوسط ​​حاوی 15 پوند مخلوط کربن فعال / زئولیت هستند که مواد شیمیایی و بویایی را جذب می کنند.
علاوه بر فیلتر HEPA ، مارک هایی مانند دستگاه های تصفیه هوا یک سیستم نور ماورا بنفش (UV) درجه پزشکی اختیاری را ارائه می دهند که با ورود به دستگاه تصفیه هوا به سرعت ویروس ها ، باکتری ها و قارچ ها را از بین می برد. نور UV همچنین از فیلتر HEPA
در برابر آلودگی های بیولوژیکی و ویروسی محافظت می کند. جاذبه الکتریکی نوع دیگری از فناوری است که دستگاه های تصفیه هوا برای به دام انداختن ذرات استفاده می کنند. سه نوع دستگاه تصفیه هوا وجود دارد که با استفاده از جاذبه الکتریکی کار می کنند: پاک کننده های رسوبی الکترواستاتیک ، فیلترهای الکترواکت و مولد یون های منفی. یک مولد یون منفی گاهی اوقات می تواند تنها عنصر تمیز کننده دستگاه تصفیه هوا باشد ، یا می تواند در کنار فیلتر HEPA کار کند.
پاک کننده های رسوبی الکترواستاتیک یا دستگاه های تصفیه الکترونیکی هوا ذرات را توسط یک فن جذب می کنند و ذرات را با یک سری سیم های فشار قوی شارژ می کنند. چندین صفحه (سلولهای رسوبی) بار الکتریکی مخالف را حمل می کنند و با عبور از صفحات ، آلاینده ها را به خود جلب می کنند. دستگاه های تصفیه الکترونیکی هوا مناسب افرادی است که نمی خواهند نگران جایگزینی پر هزینه فیلترهای HEPA باشند. نکته ای که باید در مورد پاک کننده های رسوبی الکترواستاتیک در نظر گرفت این است که آنها معمولاً به اندازه دستگاه های تصفیه هوا HEPA کارآیی ندارند - آنها 95٪ از آلودگی ها را از بین می برند در حالی که قیمت دستگاه تصفیه هوا HEPA 99.97٪ ذرات را از بین می برند. علاوه بر این ، یک نقطه ضعف دیگر در مورد این واحدها این است که بسیاری از آنها یک محصول جانبی بد ،ازن ایجاد می کنند.
۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.