دستگاه تصفیه هوا چه کاربردی دارد؟

قیمت دستگاه تصفیه هوا - فروش دستگاه تصفیه هوا

دستگاه تصفیه هوا چه کاربردی دارد؟

در واقع ، ازن می تواند برای سلامتی شما خطرناک باشد و هم تولید کننده های ازن و هم پاک کننده های هوای یونی ازن تولید می کنند. در طبیعت ، صاعقه هنگامی که مولکول های اکسیژن موجود در هوا را از بین می برد ، ازن ایجاد می کند. در جو ، ازن به محافظت از ما در برابر اشعه های مضر UV کمک می کند. با این حال ، در سطح زمین ، ازن یک تحریک کننده قوی ریه است. ازن وقتی به طور مصنوعی ایجاد می شود ، می تواند باعث تشدید آلرژی و آسم شود ، به مخاط مجاری بینی و ریه ها آسیب برساند ، باعث سرفه ، تحریک گلو ، درد قفسه سینه و تنگی نفس شود. آژانس حفاظت از محیط زیست و انجمن ریه آمریکا توصیه می کنند که از ژنراتورهای ازن استفاده نکنند ، به همین دلیل آنها را حمل نمی کند.
آزبست و رادون امروزه در حال رشد در خانه ها هستند. دستگاه های گرمایشی مونوکسیدکربن و سایر گازهای خطرناک تولید می کنند و مواد شیمیایی مانند فرمالدئید و آمونیاک در محیط خانه شما در حال افزایش است. از آنجا که بیشتر آمریکایی ها به طور متوسط ​​90٪ درخانه می مانند ، تأمین هوای تازه و تمیز هرگز از اهمیت بیشتری برخوردار نبوده است.
یافتن یک راه حل سازگار با محیط زیست برای تصفیه هوا طی سال های گذشته بسیار آسان شده است. تصفیه کننده هوا مناسب ، هوایفاقد آلاینده های مضر در هوا را برای مبتلایان به آسم و آلرژی فراهم می کند. از همه مهمتر ، یک دستگاه تصفیه هوا به ایجاد کیفیتهوای سالم و تمیز در خانه کمک می کند تا نفس کشیدن برای شما و خانواده امن باشد.
در صورت تمایل می توانید همه عملکردها را به صورت جداگانه تنظیم کنید. یونیزر و ضدعفونی کننده UV می توانند به صورت جداگانهروشن / خاموش شوند. وقتی قرار است فیلتر ترکیبی HEPA / کربن فعال تغییر کند (بعد از تقریباً 3000 ساعت کار ، جایگزینی جداگانهدر دسترس است) نمایش داده شود.
۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.