ویژگی های دستگاه تصفیه هوا برای کرونا

قیمت دستگاه تصفیه هوا - فروش دستگاه تصفیه هوا

ویژگی های دستگاه تصفیه هوا برای کرونا

در درجه اول اعتقاد بر این است که اکثر موارد توسط فرد به فرد منتقل می شود. این بدان معناست که فرد آلوده می تواند شخص دیگری را در تماس نزدیک (حدود 6 فوت یا کمتر) با عطسه یا سرفه آلوده کند. سپس قطرات تنفسی می توانند بر روی دهان و/یا بینی افراد آلوده در نزدیکی فرود بیایند.
سطوح و COVID-19
در حالی که اعتقاد بر این است که COVID-19 از تماس فرد به فرد منتقل می شود ، مقامات تماس سطحی را بعنوان منبع احتمالی سرایت منتفی ندانسته اند. فقط برای گفتن خیلی زود است
در حقیقت ، آزمایشات اخیر روی ویروس کرونا COVID-19 نشان داد که می تواند در سطوح مختلف فعال بماند. محققان دریافتند نمونه های زنده ویروس کرونا می توانند تا موارد زیر زنده بمانند:
چهار ساعت روی مقوا
چهار ساعت روی سطوح مسی
دو تا سه روز روی پلاستیک و فولاد ضد زنگ.
طی آزمایشات ، محققان همچنین دریافتند که کروناویروس تا سه ساعت پس از انتشار در هوا قابل تشخیص است ، بنابراین تمیز کردن هوا از اهمیت زیادی برخوردار است.
شباهت به ویروس های دیگر
برخی از محققان در کره جنوبی شباهت های ژنتیکی بین COVID-19 و ویروس SARS پیدا کرده اند. این باعث می شود که دستگاه های تصفیه هوا بتوانند در نبرد برای جلوگیری از شیوع COVID-19 به کار گرفته شوند ، زیرا قادر است ویروس SARS را با استفاده از سیستم فیلتراسیون چهار مرحله ای خود ضبط کند. با این حال ، ما در حال حاضر اندازه ذرات COVID-19 را نمی دانیم ، بنابراین این در حال حاضر حدس و گمان است.
اهمیت نظافت
در حالی که اکثر موارد COVID-19 ناشی از تماس فرد با فرد است ، ما نمی توانیم اهمیت تمیز کردن مناسب اتاق را بیش از حد تأکید کنیم.
بنابراین ، در حالی که بسیاری از افراد تمیز کننده سطوح و دست ها هستند ، تمیز کردن هوا بدون شک به مدیریت فضاهای بسته کمک می کند. سیستم چهار مرحله ای ، با فیلتراسیون HEPA واقعی ، می تواند به طور موثر و کارآمدی بر روال نظافت دست و سطح کار کند.
فروش دستگاه تصفیه هوا
۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.