خرید دستگاه تصفیه هوا برای کرونا

قیمت دستگاه تصفیه هوا - فروش دستگاه تصفیه هوا

خرید دستگاه تصفیه هوا برای کرونا

بیمارستان ها (و بسیاری از مراکز درمانی) دارای سیستم های مکانیکی ویژه ای هستند که می توانند سطح فیلتراسیون مورد نیاز را در خود جای دهند. آنها اغلب برای به حداکثر رساندن سود حاصل از فیلتراسیون ، به سایر سیستم ها و استراتژی های کنترل (به عنوان مثال ، لامپ های UV ، کنترل رطوبت ، مدیریت جریان هوا) متکی هستند. از همه مهمتر ، آنها کارکنان اختصاصی دارند که این تجهیزات را کار می کنند و نگهداری می کنند تا بیشترین سود را داشته باشد.
در مورد لامپهای ماوراio بنفش (UV) چطور ، آیا آنها کار می کنند؟
نشان داده شده است که یک سیستم ماورا بنفش مناسب و مناسب طراحی شده و نگهداری می شود که اغلب با فیلتراسیون ، کنترل رطوبت و مدیریت جریان هوا هماهنگ است و باعث کاهش عفونت های ویروس های دیگر می شود. جزئیات سیستم بسیار مهم هستند (به عنوان مثال ، طراحی وسایل ، نوع لامپ ، مقدار جریان هوا در محل قرارگیری لامپ و مخلوط کردن و غیره). صرفاً افزودن UV به سیستم موجود بدون در نظر گرفتن این عوامل اثبات نشده است که فوایدی دارد.
در مورد یونیزرها ، ژنراتورهای ازن ، پلاسما و سایر فناوری های تمیز کننده هوا چطور؟
ثابت نشده است که هیچ یک از این فناوریها باعث کاهش عفونت در ساختمانهای واقعی می شوند ، حتی اگر قول آنها براساس آزمایشات در یک محیط آزمایشگاهی یا ایده آل باشد. برخی از آنها نگرانی های اساسی در مورد مسائل ثانویه (مانند تولید ازن) دارند.
در مورد پاک کننده های هوا قابل حمل چطور؟
مشابه فیلتراسیون ساختمان ، در اینجا هیچ مدرک بالینی مستقیمی در مورد سودمندی دستگاه های تمیز کننده هوا قابل حمل برای کاهش خطر بیماری های عفونی وجود ندارد ، اما برخی از مزایا را می توان برای اندازه مناسب استنباط کرد (به عنوان مثال میزان حذف آنها برای اتاق مناسب است) ، نگهداری و نگهداری می شود فیلترهای هپا قابل حمل استفاده می شود. همانند فیلتراسیون ساختمان ، جزئیات مهم هستند (به عنوان مثال ، کارایی و میزان جریان هوا دستگاه تمیز کننده هوا ، اندازه گیری و قرارگیری در فضا ، نگهداری و تغییر فیلتر ، نوع فضایی که در حال تمیز شدن است) و فیلتراسیون قابل حمل مناسب فقط هماهنگ با اقدامات دیگر موثر است.
۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.